lunes, 10 de julio de 2017

Suzhoudress party dresses wishlist.


Hola preciosos, como véis sigo recomendándoos webs de vestidos de fiesta, esta ves os traigo otra tienda online llamada suzhoudress, en esta web hay vestidos preciosos, os he dejado aquí fotos de los que más me han gustado pero os recomiendo que le echéis un vistazo y los veáis por vosotros mismos.
Tienen vestidos de graduación que son los que me vuelven loca y aun mejor porque también tienen vestidos de graduación a precios económicos que eso siempre está genial. 

Os he traido muchos vestidos inspirados en los tutús de las bailarinas de ballet porque sino lo sabéis me apasiona el ballet y me encanta que esta tendencia a veces venga de moda.

Espero que os gusten los vestidos, muchos besitos.
(English below)

Hello, beautiful, as you can see I still recommend you webs of party dresses, this time I bring you another online store called suzhoudress, in this web there are beautiful dresses, I have left here photos of the ones that I liked the most but I recommend you to take a look and see them for yourselves.

They have
homecoming dresses online that are the ones that make me crazy and even better because they also have cheap homecoming dresses that is always great.

I have brought you many dresses inspired by the tutus of ballet dancers because if you know, I am passionate about ballet and I love that this trend sometimes comes in fashion.

I hope you like the dresses, lots of kisses.





Image and video hosting by TinyPic