domingo, 9 de julio de 2017

Millybridal Wishlist.

Prom Dresses 2018





Hola preciosos, ¿Qué tal estáis?
Hoy os traigo una web nueva de vestidos de fiesta que he descubierto, se llama Millybridal UK y tiene vestidos preciosos como ya estaréis viendo en las fotos.
Como ya sabréis, soy una obsesionada de los vestidos de fiesta, me vuelven loca y ya hace mucho que no os traigo un post del estilo así que os he querido hacer una mini lista de deseos de esta web.
Por supuesto son vestidos largos, de gasa y tejidos muy vaporosos que son los que más me gustan, esta vez, algunos de colores más apagados.
En este post también he decidido añadiros algunos vestidos cortos que me parecen también preciosos para celebraciones más de día ya que los vestidos largos solemos relacionarlos más con ocasiones nocturnas.
Algo que me ha sorprendido para bien de esta web es que tienen vestidos para los más pequeños y me parecen una auténtica preciosidad, os invito a que os paséis a verlos!.
También tiene vestidos de dama de honor a un precio bastante económico y como ahora se llevan tanto también os invito a que le echéis un vistazo a los vestidos florales que tienen que también son súper bonitos.
Los dos vestidos con los hombros descubiertos me parecen una auténtica preciosidad y me han dado ideas geniales para mi vestido de graduación aunque aún no tengo ni idea de que me pondré jajaja
Espero que os haya gustado el post, estad atentas porque muy pronto tendréis otro nuevo post! Muchos besitos y que tengáis un feliz verano!!!!


(English below)

 Hello, how are you?
Today I am showing you a new web of party dresses that I discovered, is called Millybridal UK and has beautiful dresses as you will be seeing in the photos.
As you know, I am obsessed with party dresses, they drive me crazy and I have not brought you a post of the style for a long time so I wanted to make a mini wishlist of this web.

Of course they are long dresses, chiffon and very vaporous fabrics that are the ones I like the most, this time, some of the colors more darker
.
In this post I have also decided to add some short dresses that also seem precious to me for day celebrations cause the long dresses we usually relate them more with nocturnal occasions.
Something that has surprised me for the good of this website is that they have Flower Girl Dresses UK  and they seem to me a precious preciousness, I invite you to happen to see them !.

It also has Cheap Bridesmaid Dresses UK and as they are now wearing both I also invite you to take a look at the floral dresses they have that are also super cute.
The two dresses with the shoulders uncovered seem to me a precious beauty and have given me great ideas for my graduation dress although I still have no idea that I will be jajaja
I hope you liked the post, stay tuned because very soon you will have another new post! Many kisses and have a happy summer !!!!





Image and video hosting by TinyPic