lunes, 22 de mayo de 2017

Zaful Bikini Wishlist

 Hola preciosos, como ya se acerca el veranita y mis ganas de piscina y playa os traigo una wishlist de mis bikinis favoritos de la tienda online Zaful.
Personalmente me encantan los bikinis con cuerdas que se entrecruzan, cuellos halter y braguitas altas pero odio que se me quede la señal del sol así que no suelo ponérmelos mucho cuando voy a toma mucho el sol :(
La verdad es que soy enemiga del sol pues me encantan las pieles blancas y no me gusta especialmente ponerme morena pero también me encantan los bikinis!.
Espero que os guste mi wishlist, muchos besitos.

(English below).



Hi, beautiful, as the summer is approaching and my desire for pool and beach too, I bring you a wishlist of my favorite bikinis of Zaful online store.

Personally I love bikinis with cords that crisscross, halter collars and high panties but I hate that I get the signal from the sun so I do not wear them pretty much when I'm going to take a lot of the sun :(

The truth is that I am enemy of the sun because I love white skins and I do not especially like how looks my skin after sunbathing but I also love bikinis!.

I hope you like my wishlist, lots of kisses.



Image and video hosting by TinyPic