lunes, 8 de mayo de 2017

Engel


Hola a todos, bienvenidos una semana más a mi blog.
Esta semana os enseño un vestido que llevaba queriendo desde los 15 años, si, estáis leyendo bien. Estoy enamoradísima de este vestido  por fin lo encontré en ROSE WHOLESALE  y.. ¡¡¡¡¡a un precio increíble!!!!! Por solo 15€.
Lo único que no me convence mucho del vestido es que la falda no tiene forro y la tela es bastante fina pero las alas me parecen super originales y preciosas!!!! 

Espero que os gusten estas fotos que me hizo @piccolaragazzza
Muchos besitos.


LINK DEL VESTIDO

(English below)



Hello everyone, welcome one more week to my blog.
This week I'm showing you a dress I've been wanting since I was 15, yes, you're reading well. I am so in love with this dress and I finally found it in ROSE WHOLESALE and ... at an incredible price !!!!! Only  15€.
The only thing that does not convince me pretty much of the dress is that the skirt has no lining and the fabric is quite thin but the wings look super original and precious to me!!!!

I hope you like these photos that took me @piccolaragazzza

Many kisses.


DRESS LINK 






Image and video hosting by TinyPic