sábado, 1 de abril de 2017

Zumbawear Collaboration!


Hola a todos y bienvenidos a mi blog una semana más.
Hoy os traigo un post de una colaboración que hice con los chicos de Zumba, si los mismos que nos hacian bailar con sus bailes en el gym y en los dvds de la tele, han sacado una marca de ropa deportiva, Zumbawear con auténticas preciosidades, prendas super especiales, llamativas y  originales. (English below)

A mi me mandaron este top del que me enamoré desde el primer momento.
Tiene una calidad alucinante, la lycra es buenísima, además me pedi la talla M y me queda perfecto.
El envio me llegó genial, en una bolsita con su etiqueta y todo perfecto, no tengo más que buenas palabras hacia esta marca.
Os invito a que paséis por su web y veáis todas las cositas que tienen.

Espero que os haya gustado el post, muchos besitos!!!!


Hello everyone and welcome to my blog one more week.
Today I'm showing you a post of a collaboration I made with Zumba, yes the same ones that made us dance with their movements at the gym and in the dvds on the TV, they have a brand of sportswear, Zumbawear, with authentic gems, super special garments, striking and original. 
They sent me this top and I have fallen in love with it  from the first moment.
It has an amazing quality, the lycra is great. I also ordered the size M and it fits me perfectly.
The shipping arrived great, in a bag with its label and everything is perfect, I have nothing but good words towards this brand.
I invite you to visit their website and see all the things they have.

I hope you liked the post, many kisses !!!!

 











Top: Zumbawear 
Leggins: Primark
Trainers: Nike  






Image and video hosting by TinyPic