viernes, 7 de abril de 2017

Prom dresses from Dressesofgirl.

Prom Dresses Dressesofgirl

Hola de nuevo jajaja, si, hoy os traigo dos posts.
En este post sigo con mis propuestas de vestidos para graduaciones que ya llevo un tiempo publicando en el blog, esta vez voy a enseñaros algunos de mis favoritos de esta nueva web que he descubierto recientemente, Dressesofgirl.

Es una tienda online de vestidos de fiesta, tienen tanto vestidos de graduación largos como vestidos de graduación cortos, ¡ambos me encantan! Pero si ya me conocéis sabréis que me parecen muchísimo más elegantes los largos.
Tiene muchos vestidos de fiesta en general incluso vestidos de novia a bastante buen precio. Os recomiendo que le echéis un vistazo a la web.

Me encantan los vestidos escotados, con faldas de tul, esta vez os he traído muchos así aunque me encantaría que me dijerais  cuales son vuestros favoritos en los comentarios.
He de decir que los vestidos en colores claros tanto blanco como beige me apasionan pero no creo que me favorezcan mucho ya que soy bastante blanquita de piel, aun así quería enseñároslos porque me parecen auténticas preciosidades.

¿Y vosotros tenéis alguna fiesta importante cerca?

Espero que os gusten mis propuestas, mañana tendréis un post súper especial en el blog y espero que no os lo perdáis! Muchos besitos!!!
Haced click en las imágenes para visitar los vestidos en la web. 

Hello again haha, yes, today I bring you two posts.
In this post I continue with my proposals for dresses for graduations that I have been publishing for a while on the blog. This time I will show you some of my favorites of this new web that I have recently discovered, Dressesofgirl.

It's an online shop for party dresses, they have both long prom dresses and short prom dresses, both of which I love! But if you already know me, you will know that the long ones seem much more elegant to me.
It has many dresses in general even bridal dresses at fairly good price. I recommend that you take a look at the web.

I love low-cut dresses, with skirts of tulle, this time I have brought you many, although I would love you to tell me which are your favorites in the comments.
I have to say that the dresses in light colors like white and beige passionate me but I do not think they favor me much cause I am quite white skinned, I still wanted to show them because they look like real gems to me.

And you have any important party nearby?
I hope you like my proposals, tomorrow you will have a super special post on the blog and hope you do not miss it! Many kisses!!!
Click on the images to visit the dresses on the website.





Image and video hosting by TinyPic