lunes, 17 de abril de 2017

Kissing point.


Bienvenidos una semana más a mi blog.
Tenía muchísimas ganas de enseñaros este outfit porque me encanta este estilo urbano-sport. 
Los pendientes de aro han sido siempre un amor/odio para mi porque depende de como los combines pueden quedar genial o fatal pero yo creo que con este look me han quedado bastante bien, ¿Qué os parece?.
Tambien he de recomendaros un sitio de sushi que me encanta y es Miss Sushi, yo he ido al de Murcia pero he visto que tienen en más lugares y os lo recomiendo 100% !!!
Espero que os gusten las fotos y el outfit, muchos besitos!!!!

English below.



Welcome another week to my blog.
 I really wanted to show you this outfit because I love this urban-sporty style.
The hoop earrings have always been a love / hate for me because it depends on how the combines can be great or fatal but I think with this look I have been pretty good, what do you think ?.
Also I have to recommend a sushi place that I love and it is Miss Sushi, I have gone to Murcia but I have seen them in more places and I recommend 100% !!!
I hope you like the photos and the outfit, lots of kisses !!!!













Bomber: Stradivarius.
Body: Stradivarius
Trousers: Encuentro
Earrings: Cristian Lay
Shoes: Don Angel.

Image and video hosting by TinyPic