domingo, 12 de marzo de 2017

She Wore Blue Velvet


Hola a todos, como ya os prometí iba a traeros varios outfits de fiesta y este es el siguiente que quiero enseñaros.
Es un look bastante sencillo, este vestido me tiene enamorada desde que lo ví y se me ocurrió añadirle debajo la camiseta esta negra de gasa transparente y me encanta como me quedó la combinación. 
Los tacones fueron un auténtico chollazo, los vi por 5€ y me los tuve que llevar aunque no son muy cómodos pero son preciosos.

Espero que os guste el look, muchos besitos!!!!!

Hello everyone, as I promised you I'm showing you several outfits for party looks and this is the next I want to show you.
It's a very simple look, I have fallen in love with this dress since I saw it and I thought to add underneath the black transparent chiffon shirt. I love how looks the combination.
The high heels were really cheap, I saw them for 5 € and I had to took them although they are not very comfortable but they are beautiful.

I hope you like the look, lots of kisses !!!!!












Dress: Primark.
T-shirt: Aliexpress
Heels: Primark
Brave Doll: Disney Store

Image and video hosting by TinyPic